۲۱ فروردین ۱۴۰۳

گاز شیشه‌ای یا گاز استیل؟ راهنمای خرید بهترین اجاق گاز رومیزی

گاز شیشه ای یا گاز استیل

شاید باورتان نشود که این سؤال را چقدر از ما می‌پرسند. خب راستش را بخواهید انتخاب بین این دو مدل اجاق گاز رومیزی کمی سخت است. بیشتر به این خاطر که هرکدام از آن‌ها مزایا و معایب خاص خود را دارند.

خانم‌ها و آقایانی هم که می‌خواهند دکوراسیون آشپزخانه خود را انتخاب کنند به اجاق گاز رومیزی اهمیت خاصی می‌دهند؛ چون اجاق گاز هم باید زیبا باشد و هم کاربردی؛ پولی هم که برای خرید آن می‌پردازید باید ارزشش را داشته باشد. پیشنهاد می‌کنیم پیش از خرید یا سفارش اجاق گاز مورد نظرتان، سری به مقاله «راهنمای خرید اجاق گاز» بزنید تا خریدی مطمئن و راحت‌تر داشته باشید.

در این مطلب از مجله سارگاتی می‌خواهیم به سؤال گاز شیشه‌ای بهتر است یا استیل پاسخ بدهیم. در این راهنما اجاق گاز گاز استیل و اجاث گاز شیشه‌ای را از نظر فاکتورهای مختلف بررسی می‌کنیم.
 1. زیبایی

به‌صورت کلی اجاق‌ گازهای رومیزی نسبت به اجاق گازهای سنتی بسیار زیباتر هستند. با این‌ وجود اگر بخواهید گاز شیشه ‌ای و استیل را از نظر زیبایی‌شناسی با هم مقایسه کنیم باید به طراحی دکوراسیون دقت کرد. اگر می‌خواهید دکوراسیون مدرن داشته باشید مسلماً اجاق گاز شیشه‌ای زیباتر است. اگر هم می‌خواهید دکوراسیون شما کلاسیک باشد، پیشنهاد ما اجاق گاز استیل است.

به‌صورت کلی گاز شیشه‌ای نسبت به گاز استیل زیباتر و شیک‌تر به نظر می‌رسد.

اجاق گاز شیشه ای نسبت به استیل در دکوراسیون‌های مدرن زیباتر به نظر می‌رسد

2.     نظافت و تمیزکاری

یکی از بزرگ‌ترین مصیبت‌های خانه‌داری تمیز کردن لکه‌ها و کثیفی‌های روی اجاق گاز است؛ مخصوصاً اگر این لکه‌ها خشک شوند و حسابی به سطح گاز بچسبند. در این مورد اجاق گاز شیشه‌ای بسیار راحت‌تر از اجاق گاز استیل تمیز می‌شود. البته گاز شیشه‌ای لکه‌ها و کثیفی‌ها را خیلی سریع‌تر از گاز استیل نشان می‌دهد و باید زودتر تمیز شود.

3.     دوام و ماندگاری

اجاق گاز شیشه‌ای از شیشه فشرده و سکوریت ساخته می‌شود و مقاومت بالایی دربرابر فشار و ضربه دارد. با این‌ وجود وقتی می‌خواهید گاز شیشه‌ای و گاز استیل را از نظر دوام و استحکام با هم مقایسه کنید مطمئناً گاز استیل بهتر است. گاز استیل دربرابر ضربه بسیار مقاوم است. در زمان استفاده از گاز شیشه‌ای باید مراقب باشید که ضربه‌های خیلی سخت به آن وارد نکنید.

اجاق گاز رومیزی شیشه ای نسبت به استیل قیمت بیشتری دارد 

4.     توزیع حرارت

زیبایی اجاق گاز به‌جای خود، مهم این است که بتوان از آن برای پخت غذاهای خوشمزه استفاده کرد. برای اینکه آشپزی بهترین نتیجه را داشته باشد باید حرارت به‌صورت یکنواخت به قابلمه و ماهیتابه منتقل شود. باید بدانید که از این نظر گاز شیشه‌ای نسبت به گاز استیل برتر است؛ زیرا اجاق گاز شیشه‌ای دارای محفظه‌های خاصی برای تنظیم شعله است و سرعت سرمایش و گرمایش بهتری دارد.

5.     قیمت

فارغ از تمام این مسائل همیشه قیمت و هزینه یک فاکتور اثرگذار است. از این نظر اجاق گاز استیل نسبت به اجاق گاز شیشه‌ای قیمت مناسب‌تری داشته و اقتصادی‌تر است.

اجاق گاز 5 شعله شیشه ای و استیل سارگاتی 

کلام پایانی؛ گاز شیشه ای یا استیل سارگاتی

در این مطلب سعی کردیم با مقایسه گاز شیشه‌ای و استیل به شما کمک کنیم که بهترین انتخاب را داشته باشید. به‌صورت کلی انتخاب بین گاز شیشه‌ای یا استیل بیشتر از هرچیزی به سلیقه شخصی، ملاحظات هزینه و طراحی دکوراسیون بستگی دارد. شما می‌توانید با مقایسه انواع محصولات اجاق گاز شیشه‌ای و اجاق گاز استیل سارگاتی کالا موردنظر خود را انتخاب کنید.

۱۴۷ بازدید
۰ دیدگاه

دیدگاه کاربران

بدون دیدگاه



چیدمان ایده آل آشپزخانه شما

شعب خرید حضوری

زندگی را غنی کنید!

۰۹۱۲۳۴۵۶۷۸۹

info@sargatti.com

مکانی برای رسیدن به خواسته‌هایتان
شعب عاملیت‌های فروش سراسر کشور: بیش از ۲۳۰ شعبه
شعب خدمات پس از فروش سراسر کشور: بالغ بر ۴۰۰ شعبه
Copyright 2023 by Sargatti ©