۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

فر توکار بخرم یا فر روکار

فر توکار بخرم یا فر روکار

فر یکی از ابزارهای کاربردی و مهم هر آشپزخانه‌ای است و با انواع برقی و گازی و توکار و روکار آن، یک شور حسابی به بازار داده و خریداران را سردرگم کرده که اصلاً باید فر توکار بخرند یا فر روکار؟ این دو چه تفاوت و برتری‌ نسبت به هم دارند و کدام‌شان بهترند؟ در این مقاله از مجله سارگاتی به پاسخ به همین سوالات خواهیم پرداخت.

در مقاله «فر بخرم یا مایکرویوو» به‌طور کامل از ویژگی‌ها و کاربردهای هریک از این وسایل گفته‌ایم. در این مقاله می‌خواهیم توضیح بدهیم که بین فر توکار و روکار کدامیک برای شما و شرایط زندگی و آشپزخانه‌تان مناسب و کاربردی‌تر است.

برای خرید فر توکار یا فر روکار به بررسی چه مواردی نیاز است؟

بسیاری از مواردی که در ادامه می‌آوریم به خرید فر محدود نمی‌شود و چندتایی از آن‌ها را در «10 پرسشی که قبل از خرید لوازم خانگی باید از خودتان بپرسید» هم آورده‌ایم. به کمک موارد زیر می‌توانید بهترین انتخاب را نسبت به شرایط خودتان داشته باشید.

فر توکار.jpg 

قیمت

اولین نکته‌ای که می‌توان در نظر گرفت مبلغی است که برای محصول مورد نظرتان پرداخت می‌کنید. اگر بودجه‌تان محدود نیست و برایتان اهمیتی ندارد که چقدر باید پرداخت کنید، می‌توانید فر توکار را در اولویت بگذارید. با حجم کمی که می‌گیرد، جلوه و زیبایی خاصی به آشپزخانه‌تان می‌دهد.

فضا

برعکس چیزی که به نظر می‌رسد، فر توکار فضای کمتری اشغال نمی‌کند بلکه جای مخصوص به خودش را دارد. شما برای نصب فر توکار به یک نصاب و تعریف کردن جای مخصوص نیاز دارید. پس گول اسمش را نخورده و اگر جای خاصی برای فر ندارید، به سراغ خرید فر روکار بروید.

سلیقه

مهم‌ترین نکته در هر خریدی، سلیقه است. همه نوع فر آشپزخانه را با هم مقایسه کنید و براساس سلیقه‌تان پیش بروید. این شمایید که باید وقت خود را در آشپزخانه بگذرانید و اگر محدودیتی در بودجه و فضا ندارید، بهتر است خرید شخصی‌تان را داشته باشید.

مد

این روزها که دیزاین خانه‌ها به سمت مینیمال و سادگی می‌رود، استفاده از فرهای توکار محبوبیت بیشتری پیدا کرده است. اگر به دنبال مد و زیبایی‌های مطابق روز می‌گردید بهتر است از فرهای توکار استفاده کنید تا از فضای کم و زیبایی روز به شکل همزمان استفاده کنید.

فر روکار قابل جابه‌جایی بوده و هزینه بسیار کم‌تری هم دارد. 

جابه‌جایی

در عوض اگر مستاجرید یا به تغییرات آشپزخانه و دکوراسیون اهمیت زیادی می‌دهید، بهتر است از فر روکار استفاده کنید. فرهای توکار قابل جابه‌جایی نیستند و ممکن است برای‌تان مشکل درست کنند.

جمع‌بندی

در این مقاله از ویژگی‌ها و تفاوت‌های فر توکار و فر روکار گفته و هر یک را با یکدیگر مقایسه کردیم. بررسی جزئیات هر محصولی پیش از خرید آن این کمک را به شما می‌کند تا انتخاب امن و راحت‌تری داشته و آشپزخانه رویایی خود را بسازید.

۳۴ بازدید
۰ دیدگاه

دیدگاه کاربران

بدون دیدگاه



چیدمان ایده آل آشپزخانه شما

شعب خرید حضوری

زندگی را غنی کنید!

۰۹۱۲۳۴۵۶۷۸۹

info@sargatti.com

مکانی برای رسیدن به خواسته‌هایتان
شعب عاملیت‌های فروش سراسر کشور: بیش از ۲۳۰ شعبه
شعب خدمات پس از فروش سراسر کشور: بالغ بر ۴۰۰ شعبه
Copyright 2023 by Sargatti ©